Klacht: post.nl vervalst handtekening bij aangetekend pakket

op 18 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een aangetekend pakket zou vandaag, volgens het eigen Track&Trace systeem, zijn afgeleverd bij mij. Helaas is dat niet gebeurd. De ‘handtekening’ die als bevestiging wordt opgevoerd is niet de mijne. Ook de naam klopt niet.
Had ik niet, in geval van afwezigheid, een briefje op de mat horen te vinden? Of is het pakket achterover drukken makkelijker? Het systeem is dus zo lek als een mandje en aangetekend versturen slaat dus nergens meer op.

Gewenste Oplossing:

Als ik het pakket alsnog, z.s.m, ontvang.
Vooralsnog zie ik dit gewoon als diefstal!
Wie vergoed mij de inhoud?

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door Cezanne