Klacht: Post.nl verricht betaalde diensten niet , terwijl er wel voor is betaald!

op 11 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dit is de 2de keer dat ik een pakje ontvang in mijn brievenbus dat aangetekend was. Ik betaal de afzender €3,55 meer om zekerheid te hebben dat het aankomt. Dat gebeurt dus niet! Pakje zat nat in mijn brievenbus. Reactie van Post.nl? U heeft hier al eerder over geklaagd. Ik neem de klacht op. Hij wordt waarschijnlijk niet naar U terug gekoppeld.
Hoe kan ik nu iets goed versturen als Post.nl zijn verantwoording niet neemt? Geld terug??? Nee, dat mag alleen de afzender aanvragen.
Die ziet niet hoe het pakje aankomt. Dus dit is echt tussen post.nl en mij!! Ik vind dat post.nl geen diensten in rekening mag brengen die niet uitgevoerd worden

oplossing: Eerlijker zijn en diensten die betaald zijn uitvoeren. Niet zeggen we zoeken het uit en U hoort er niks meer van. Ik voel me opgelicht en bedrogen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 11 september 2018 om 14:00 geantwoord

Geachte mevrouw Hofland,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op de bezorging van pakketten op uw adres niet goed verloopt. U geeft aan dat u aangetekende zendingen in uw brievenbus ontvangt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik de status gecontroleerd. Dit pakket lijkt tijdens het transport terecht te zijn gekomen in het sorteercentrum voor briefpost in plaats van pakketten. Hierdoor is de zending verder gegaan als briefpost en op deze wijze bij u afgeleverd. Omdat de afzender onze opdrachtgever en klant is, kan alleen de afzender in sommige situaties in aanmerking komen voor een vergoeding. De afzender heeft de verzendkosten aan ons betaald bij het aanbieden van de zending en u heeft deze kosten betaald aan de afzender. Het spijt me dat ik u hierbij verder niet van dienst kan zijn, ik hoop dat u samen met de afzneder tot een oplossing kunt komen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

PostNL Klantenservice

Heeft op 11 september 2018 om 23:04 geantwoord

dit is de tweede keer dat dit gebeurt. Er verandert niets, dus ik vind het geen oplossing. Enige oplossing is: ophalen of een andere pakketdienst zoeken.

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw Hofland