Klacht: Post.nl site kun je geen klacht indienen

op 11 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik wil een klacht indienen bij post.nl Op de website werkt de link naar het contactformulier niet. Via een chatsessie met één van de medewerkers kom ik er achter dat het contactformulier alleen ’s avonds na 8 uur beschikbaar is (!) Het is nu 10 uur ’s avonds en het formulier is niet beschikbaar. Sowieso raar dat er een tijdslot op zit??

Als ik online een klachtenformulier kan indienen bij post.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 11 augustus 2017 om 15:59 geantwoord

Geachte mevrouw John,

Bedankt voor uw bericht. Het klopt dat het contactformulier alleen in de avond beschikbaar is. Dit kan ik helaas niet veranderen. Mijn excuses hiervoor.

Heeft op 11 augustus 2017 om 16:33 geantwoord

1) Ik heb het om 10 uur 's avonds geprobeerd (zie bovenstaande) en het formulier was niet beschikbaar.
2) Ik heb inmiddels gechat met een post.nl medewerker en die gaf aan dat het contactformulier tijdelijk niet beschikbaar is, vreemd dat u daar niet op in gaat in uw reactie

Alle klachten die gemeld zijn door Cheryl John