Klacht: post nl schaam je

op 22 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

netjes op pakketje gewacht nooit geleverd ,hierover gebeld ze hebben me een weekend laten wachten met een case nummer wat NIET bleek te kloppen .hierna terug gebeld en nu dood leuk te horen krijgen dat ik maar contact met de verkoper op moet nemen ,die wacht nu ook op zijn geld .POST NL SCHAAM JE DIEP MET JE PROCEDURE PRAATJES OM JEZELF IN TE DEKKEN VOOR VERDWENEN PAKKETTEN RONDUIT SCHANDALIG

een vergoeding ,of mijn pakketje alsnog geleverd en geen praatjes over procedurs die niet de klant maar post nl helpen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer Netten, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat uw pakket niet is bezorgd, ik kan me voorstellen dat u graag wilt weten wat er precies is gebeurd. Graag reageer ik op uw bericht. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag de volgende informatie van u: - Wat is de track&trace code van het betreffende pakket? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. Indien u de zendingen inmiddels in uw bezit heeft hoor ik dit uiteraard ook graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht M netten

2 maanden geleden - 3SLGAT2072511 of LX239507805NL ik heb dit nu al diverse malen bij jullie doorgegeven en wordt van het kastje naar de muur gestuurd ,ik ben ondertussen mijn geld aan de verkoper al kwijt aangezien die ook betaald wilde worden

Heeft op 22 september 2017 om 11:28 geantwoord

Geachte heer Netten,

Hartelijk dank voor uw reactie en aanvullende gegevens. Door middel van de door u meegestuurde gegevens heb ik gezien dat dit pakket op 7 september in uw brievenbus zou zijn bezorgd. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat u de zending niet in uw bezit heeft. Naar aanleiding van uw eerdere contact is uw klacht gemeld bij de leidinggevende van de bezorgafdeling, de bezorger is aangesproken en deze verklaart dat het pakket in uw brievenbus is afgeleverd. Het gaat hierbij om een onverzekerd pakket waarbij een handtekening voor ontvangst niet nodig is. Een onderzoek is in deze situatie niet mogelijk. Indien u het pakket op dit moment nog niet heeft ontvangen, adviseer ik u contact op te nemen met de afzender van het pakket. De verzender kan eventueel een onderzoek opstarten bij de postorganisatie in het land van verzending en u van een passende oplossing voorzien. Het spijt me dat ik hierin verder niets voor u kan betekenen.

Alle klachten die gemeld zijn door M netten