Klacht: Post nl pakketje kwijt

op 16 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 december 2017 om 13:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Scheers,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw pakket nog niet is bezorgd. Graag geef ik u een toelichting.

Aan de hand van de door u ingevulde gegevens zie ik dat u woonachtig bent in België. Ik heb echter geen inzage of informatie over zendingen die door PostNL België bezorgd worden. Daarom adviseer ik u contact op te nemen met PostNL België via http://www.postnl.be/contact/ Ook raad ik u aan nogmaals melding te maken bij de afzender van het pakket, de verzender kan wel degelijk verdere actie voor u ondernemen wanneer het pakket nog niet is aangekomen.
Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Steffi91