Klacht: Post nl pakketje kwijt

op 16 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 december 2017 om 13:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Scheers,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw pakket nog niet is bezorgd. Graag geef ik u een toelichting.

Aan de hand van de door u ingevulde gegevens zie ik dat u woonachtig bent in België. Ik heb echter geen inzage of informatie over zendingen die door PostNL België bezorgd worden. Daarom adviseer ik u contact op te nemen met PostNL België via http://www.postnl.be/contact/ Ook raad ik u aan nogmaals melding te maken bij de afzender van het pakket, de verzender kan wel degelijk verdere actie voor u ondernemen wanneer het pakket nog niet is aangekomen.
Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Steffi91