Klacht: POST NL levert niet de bestelde pakketjes alleen briefjes van niet aanwezig…..

op 16 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is echt ongeloofelijk bezorg tijd is tussen 14.00 en 17.30 uur, en ik ben beneden aanwezig en er is niet op de deurbel gedrukt maar wel in de buitenbrievenbus een briefje achterlaten.

POST NL bezorging dienst is echt onder de maat, als ik op me werk zit dan snap ik het wel dat ik het bij een tussen station kan ophalen.

Maar als ik beneden zit en er is niet aangebeld om het pakket te leveren is schandalig.

Pakketje weegt zwaarder dan een briefje leveren…..
Dit gebeurt echt te vaak om er geen klacht van te melden.

Helpdesk gebeld 90 cent per minuut maar ook kunnen ook niks betekenen.

Gewenste Oplossing:

totaal niet tevreden de beeldvorming is dat je niet op de bezorg momenten kunt rekenen. wat me tijd verspilt......

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 16 augustus 2017 om 10:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Anflous,

Dank u wel voor dit bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger niet bij u heeft aangebeld terwijl u daar speciaal voor thuis bent gebleven.

Het is zeker niet de bedoeling dat een bezorger niet aanbelt. Daarom heb ik een klacht voor u doorgezet naar de teamleider van de bezorger. Die zal dit met hem bespreken zodat het niet weer voorkomt. Ik wil u nog mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u hebt ervaren.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 16 augustus 2017 om 11:23 geantwoord

POSTNL heeft een structurele probleem met leveren tegenwoordig.
vergeleken met concurrenten zoals DHL of andere leveranciers die wel leveren.

Alle klachten die gemeld zijn door Nordien78