Klacht: Post.nl leverd pakket 2x niet op de door hun afgesproken tijd op track en traching

op 07 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Post.nl onbetrouwbaar in afleveren van pakket. Op vrijdag 6/07 zou het pakkettussen 14.30 3n 17.30 afgeleverd worden, hen mijn werk erop afgestemd om op dat tijdstip thuis te zijn. Is het pakket in de ochtend al geleverd toen er dus niemend thuis was.Tweede levering zou zaterdag7/06 tussen 9.00 en 13.00 plaats vinden.Geen levering plaats gevonden.Vrijdag met klantenservice contact opgenomen en er zou een terechte klacht over de indicatietijd worden afgegeven,het blijkt uit telefoon zaterdag met de klantenservice dat deze eerste klacht niet is verwerkt!Nu weer klacht neer gelegd bij klanten service.

Aangezien dit pakket voor iemand uit Maastricht bestemd was en ik dit pakket eigenhandig zaterdag 7/07 zou afgeven. Wens ik nu dat postnl het pakket met code KG27527652 nu naar het bestemde adres in maastricht doorstuurd.Zodat ik door de onprofessionele pakket service van postnl geen extra kosten hoef te maken.Het pakket zal tenslotte naar maastricht moeten.Ben zeer teleurgesteld in deze afhandeling, en dit is zeer netjes gezegd!

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het best contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door AMelotte