Klacht: post.nl leverd mijn pakket niet op afspraak zoals in tracking staat

op 11 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een tracking gevolgd van een belangrijk pakket die maandag  22 mei geleverd zou worden tussen 11.00/13.30 uur
ik heb gewacht tot bijna half 5 en nog eens geprobeerd te volgen, stond er ineens dat wegens omstandigheden het pakket vertraagd was en nog bezorgd kon worden tot 21.30 uur.
ik persoonlijk gechat met post.nl en die keek alles na, kwam goed zei die.
ok 22.00uur nog niks. weer gechat, kreeg ineens te horen dat ik niet thuis was en ze me gemist hadden, na ja zeg, zit met mn neus de hele dag bijna naar buiten te kijken, mijn man werkte de hele dag in de tuin. alsof ik een leugenaar ben ,zo voel ik me.
volgende dag werd mn pakket bezorgd, door een andere persoon, bleek het pakket ook nog eens beschadigd te zijn aan 2 kanten en wat erin zat dus ook.
 kan en mag dit zomaar , dat men gewoon niet bezorgd terwijl het bedrijf waar ik wat koop op zn site hebt staan, volgende dag in huis.
is ook vervelend voor hun.heb ze het dan ook gemaild.

Gewenste Oplossing:

als men gewoon eerlijk vermeld dat men het pakket niet levert op afgesproken dag/tijden. scheelt mij hele dag en halve avond thuis te zitten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Dijkstra, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de bezorging van uw pakket op deze manier is verlopen. Mijn excuses hiervoor. Graag geef ik u een toelichting. Uiteraard streven we ernaar alle zendingen de volgende dag te bezorgen. Enige vertraging is echter niet voor honderd procent uit te sluiten. Wat kwalijk om te horen dat uw pakket schade heeft opgelopen. Graag bekijk ik wat we hierin voor u kunnen betekenen. Kunt u aangeven wat er precies met het pakket aan de hand is en mag ik de track&trace code van u? Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Dijkstra, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht eekje

5 maanden geleden - de code is niet meer beschikbaar want alles is al ontvangen, de schade aan het pakket is vergoed door kampeerwereld. het gaat mij erom dat de bezorger(s) zomaar doen alsof ze aan de deur zijn geweest en ik ze dus heb misgelopen. als ze waren geweest had ik ook een briefje kunnen verwachten in mijn brievenbus toch? nee ze komen een dag later met een sticker erop geplakt met de handgeschreven datum van een dag ervoor erop. als ik de hele dag thuis ben en zo zit dat ik alles zie buiten, een hond heb die aan zou slaan, een hele luide bel heb en mijn man in de voortuin werkte, kan ik toch niets gemist hebben he.

Reactie van de melder van de klacht eekje

5 maanden geleden - ik heb u een mail gestuurd over het zogenaamd bezorgen van een pakket. nu kom ik erachter dat er zaterdag 10-6-17 ook een pakket zou zijn bezorgd. ze hebben me gemist. ook vreemd want ik heb mn verjaardag gevierd en was dus de hele dag thuis. nu kom ik er net achter dat het pakket zou zijn geleverd bij de coöp in lemelerveld en weer geen briefje in de bus, ik ben 35 minuten bezig geweest om mijn pakket te zoeken. nu heb ik de coóp gebeld en ja hoor het ligt bij hun al dagen. ben het nu goed zat die nieuwe bezorgster van de hooilanden en omgeving in lemelerveld. mvg j.j. dijkstra

Reactie van de melder van de klacht eekje

5 maanden geleden - nu schetst mijn verbazing. krijg ik op 15 juni in de ochtend een kaartje in de brievenbus van post.nl en die komen alleen, smiddags!!! helaas was ze te snel weg om aan te spreken, met daarop het bericht "er ligt een pakje uit het buitenland bij uw postkantoor of pakketpunt. de datum op mijn kaartje is 10 juni!!!!!!! een fotootje erop met mn naam en adres, waarom er op het pakket mijn huisnummer op staat met erachter fout@@ geen idee? op het pakket zelf staat het niet. dat pakket heb ik met tracking opgespoord en die heb ik dus 14 juni!! al opgehaald. waar zijn de bezorgers nu mee bezig???? mvg j.j. dijkstra

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Dijkstra, Jammer dat u de barcode niet meer kunt achterhalen. Maar wel fijn dat u dit met de afzender heeft kunnen oplossen. Het spijt me dat er bij nieuwe pakketten weer onregelmatigheden zijn ontstaan, maar u heeft helaas wederom de barcodes niet vermeld. Zonder deze codes kan ik u niet verder helpen of dit voor u melden. Zou u zo vriendelijk willen zijn om deze barcode nog door te geven? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht eekje

4 maanden geleden - RB245848446SG trackingscode

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 juli 2017 om 14:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Dijkstra,

Heel erg bedankt voor uw bericht. Graag wil ik dit toelichten. Ik zie dat dit pakket als Nederlandse code 3SRETA4343368 heeft en deze pakketten worden niet op het huisadres aangeboden, maar gaan direct naar een afhaallocatie en u ontvangt vervolgens per briefpost een afhaalbericht. Vandaar dat het kan gebeuren dat u het kaartje wat later ontvangt en deze wordt dan afgeleverd door een postbode en niet door een pakketbezorger, die heeft dit pakket ook niet in handen gehad.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 03 juli 2017 om 21:42 geantwoord

als men het gelijk naar een afhaaladres brengt hoor ik geen bericht te krijgen dat ik niet thuis was , de post komt nooit vroeg in de ochtend om een kaartje in de brievenbus te doen, die komt altijd in de middag rond een uur of 2, vreemd dit allemaal dat ik een aparte postbode aan de deur krijg daarvoor.

Alle klachten die gemeld zijn door eekje