Klacht: post nl komen afspraken niet na

op 09 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

nu al 6 keer een tijd afspraak gemaakt wanneer het pakket bezorgd zou worden en is altijd te vroeg aan de deur. en vervolgens word je door de klantenservice afgescheept naar de volgende dag.
klantenservice is belachelijk. als ze er niet uitkomen gooien ze de hoorn erop.

als ik mijn pakket op de afgesproken tijd geleverd krijg.
en niet iedere keer vrij hoef te vragen van mijn werk voor een nieuwe afspraak.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 09 februari 2018 om 13:39 geantwoord

Geachte heer Reijen,

Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer kwalijk dat uw pakket niet binnen het tijdvak wordt geleverd. Ik reageer graag op uw bericht.

U geeft aan meerdere malen een pakket te hebben besteld waarbij er een tijdvak is aangegeven.
Meerdere malen zijn de pakketten buiten het tijdvak bezorgd, dit is zeer spijtig.
Echter is het aangegeven tijdvak ten alle tijden een indicatie en kan deze afwijken. Een tijdvak is gebaseerd op vorige bezorgingen. Pakket bezorgers hebben geen invloed op bijvoorbeeld extra drukte op de route, weersomstandigheden, verkeershinder of files.
Het is correct dat PostNL subcontractors in dienst heeft welke in naam van PostNL pakketten bezorgen. Mijn excuses voor het feit dat onze telefonische klantenservice dit anders vermeld of u hier in tegenspreekt.

Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door jeroenreijnen