Klacht: post nl komen afspraken niet na

op 09 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

nu al 6 keer een tijd afspraak gemaakt wanneer het pakket bezorgd zou worden en is altijd te vroeg aan de deur. en vervolgens word je door de klantenservice afgescheept naar de volgende dag.
klantenservice is belachelijk. als ze er niet uitkomen gooien ze de hoorn erop.

Gewenste Oplossing:

als ik mijn pakket op de afgesproken tijd geleverd krijg.
en niet iedere keer vrij hoef te vragen van mijn werk voor een nieuwe afspraak.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 februari 2018 om 13:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Reijen,

Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer kwalijk dat uw pakket niet binnen het tijdvak wordt geleverd. Ik reageer graag op uw bericht.

U geeft aan meerdere malen een pakket te hebben besteld waarbij er een tijdvak is aangegeven.
Meerdere malen zijn de pakketten buiten het tijdvak bezorgd, dit is zeer spijtig.
Echter is het aangegeven tijdvak ten alle tijden een indicatie en kan deze afwijken. Een tijdvak is gebaseerd op vorige bezorgingen. Pakket bezorgers hebben geen invloed op bijvoorbeeld extra drukte op de route, weersomstandigheden, verkeershinder of files.
Het is correct dat PostNL subcontractors in dienst heeft welke in naam van PostNL pakketten bezorgen. Mijn excuses voor het feit dat onze telefonische klantenservice dit anders vermeld of u hier in tegenspreekt.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door jeroenreijnen