Klacht: POST-NL-KLACHT-BEZORG-PAKKET-ZAKELIJK

op 13 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

POST-NL-KLACHT-BEZORG-PAKKET-ZAKELIJK
Wij zitten nu al enkele weken te wachten op meerdere pakketten die sinds 2 weken op de status: afleveren staan aangemeld.

Maandag een nieuw diepte punt: De Post NL App gaf aan dat de bezorging op die Maandag zou plaatsvinden tussen 8.15 en 10.30. Perfect dachten wij, dan kunnen we onze 500 wachtende klanten, waarvan ongeveer 250 van Amazon, eindelijk hun reeds betaalde bestellingen toesturen.

LEES MEER

https://www.bioherby.com/single-post/POST-NL-KLACHT-BEZORG-PAKKET-ZAKELIJK

Gewenste Oplossing:

Compensatie verloren inkomsten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer Da, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer spijtig dat de pakketten op afgeleverd staan terwijl u ze niet heeft ontvangen. Ik reageer graag op uw bericht. U geeft aan in de titel van uw bericht dat het gaat om een zakelijk pakket. Als dit het geval is en u tevens de afzender bent, verwijs ik u graag door naar de zakelijke afdeling van PostNL via www.postnl.nl/klantenservice/#/Zakelijk. Mocht dit niet zo zijn dan ontvang ik graag de desbetreffende 3S-codes van de pakketten die op afleveren staan van u. Tevens ontvang ik dan ook graag meer informatie over de 500 pakketten waar u over verteld. Bedankt voor het meesturen van de link, deze geeft echter geen resultaat. Ik zie uw reactie graag tegemoet Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 december 2017 om 10:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Da,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Hier hebben we geen reactie op ontvangen. Ik ga ervan uit dat u inmiddels contact heeft opgenomen met PostNL Zakelijk. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door POST NL BASH