Klacht: POST.NL jarenlang ervaring, maar altijd erg druk in december…

JayABC op 09 december 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Post.nl heeft ieder jaar te maken met een druk moment in december, klantenservice is pas bereikbaar als je geduldig genoeg ben om een tijd lang aan de telefoon te hangen (om een standaard antwoord te krijgen wat je eigenlijk al wist). Gesprekken worden al jaren opgenomen voor kwaliteitsdoeleinden, maar kwaliteit is nog steeds ver te zoeken (op ons post.nl bezorger na dan, wat een vriendelijk en keurige vent!)…. Dat december een ontzettend druk maand is, dat weet iedereen…. (Black Friday, Sinterklaas, etc..), maar dat de bestellingen van Black Friday nog niet geleverd zijn, maar inmiddels de Sinterklaas spullen wel ontvangen die naderhand besteld zijn… en dan als koeriersbedrijf nog bijdehand zeggen als je je spullen dringend nodig had op een bepaald datum, dan moest je het maar persoonlijk ophalen… heel goed post.nl, met zo’n boodschap promoot je jullie service…

Ik zou gewoon graag mijn bestellingen op tijd willen ontvangen.... en nu dus helaas geduldig moeten wachten (want zelf ophalen gaat niet meer, zoals aangeboden door uw medewerker.... hoe kom je hierop om dit te zeggen als service afdeling bij een koeriersbedrijf?!?!?).

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 09 december 2021 om 08:24 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het later ontvangen van pakketten in december. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Allereerst is het goed om te lezen dat u tevreden bent met uw postbezorger. Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is als pakketten langer onderweg zijn dan u gewend bent. Echter is het in december buitensporig druk. En daarom wordt er ook al ruim van te voren aangegeven om pakketten eerder te bestellen zodat ze op tijd in huis aankomen. Iedereen werkt keihard in deze periode om er voor te zorgen dat de pakketten geleverd worden. Helaas kan het dan ook voorkomen dat een bezorger door de drukte dingen zegt die beter niet gezegd kunnen worden. Daarvoor mijn oprechte excuses.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door JayABC