Klacht: Post nl houd zich niet aan de afspraken

op 04 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Donderdag 1 februari jl pakket aangeboden helaas niemand thuis. Voor 22:00 doorgegeven dat het pakket op 3 februari word afgeleverd. Tegen de afspraak in word het pakket op vrijdag 2 februari weer aangeboden niemand thuis briefje in de bus kan maandag 5 februari worden opgehaald. Vervolgens staat op de website afleverdatum zaterdag 3 februari zoals door mij is doorgegeven. Nee zegt postnl wat later op de website we leveren maandag 5 februari pakket af. Dan is er weer niemand thuis. Wat heeft het voor nut als consument om een andere dag door te geven als er toch geen gehoor aan wordt gegeven.

Dit is niet de 1e keer dat dit gebeurd!!

Gewenste Oplossing:

Pakket vandaag zaterdag 3 februari afleveren!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 04 februari 2018 om 16:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van der Heijden,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze klachtenwebsite. Ik begrijp dat u ontevreden bent over de pakketbezorging, omdat er geen rekening gehouden is met uw keuze van bezorging. Ik kan me voorstellen dat u dit een kwalijke zaak vindt. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van uw adres heb ik gekeken naar de situatie. Ik zie dat er voor het pakket met Track&Trace-code 3SMYPA398862955 een eerste bezorgpoging is gedaan op 1 februari. Uw keuze van bezorging is daarna verwerkt en daarom is er geen bezorgpoging gedaan op 2 februari. Helaas kon uw pakket vanwege vertraging op 3 februari niet bezorgd worden. Mijn excuses hiervoor. Ik kan hiervoor geen klacht indienen.

Het niet-thuisbericht dat u op 2 februari heeft gevonden is afkomstig van het pakket met Track&Trace-code 3SMYPA39886955. Dit pakket kunt u ophalen bij het pakketpunt bij u in de buurt. Als u inlogt in de app of op www.postnl.nl kunt u zien om welk pakketpunt het gaat.

Ik begrijp dat u morgen niet thuis bent en daarom graag een andere keuze van bezorging door wilt geven. Ik raad u aan om dit te proberen via www.postnl.nl of de app. Mocht dit niet lukken, dan komt dit vanwege de keuze van bezorging die u al heeft doorgegeven niet gewijzigd kan worden. Dit kan ik ook niet voor u aanpassen. Excuses hiervoor.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door hflvanderheijden@onsbrabantnet.nl