Klacht: Post nl heeft haast

op 15 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,
Ik heb een klacht over post nl. Als zij bezorgen dan staan ze hoog uit 10 sec voor de deur. Ik hoor de deurbel ik ben vaak boven bij mij dochter. Zodra ik hem hoor ren ik naar beneden en vaak zijn ze dan al weg. Dit is minder dan 10 sec en ze zijn al weg. Ik zou graag willen dat ze iets langer blijven wachten. Ik ga niet 3 uur voor de deur zitten zodat ik gelijk de deur open kan doen. Ja dan zou ik misschien op tijd zijn voor hun. Na 5 sec pakken ze ook al het niet thuis briefje.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ze iets langer blijven staan. Zodat ik op tijd kan zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 december 2017 om 10:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Westgeest,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik kan me voorstellen dat dit een vervelende situatie is. Graag wil ik dit toelichten.

Wanneer een bezorger reeds heeft aangebeld en de tijd heeft gehad om een briefje achter te laten wat moet worden ingevuld terwijl de bezorger nog bij de deur staat dan heeft de bezorger correct gehandeld. Als een bezorger dit heeft gedaan dan heb ik niet de mogelijkheid om een medewerker hierop aan te spreken. Een bezorger heeft meerdere pakketten af te leveren tijdens zijn of haar route.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Lies90