Klacht: post.nl doet wat eht wil

op 13 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Via de app bericht gehad dat er 2 pakketten bezotg zouden worden 1x medisch ( belangrijk) en 1 ander pakket,
Nu is ineens zonder reden de leverings datum verschoven naar morgenavond.Terwijl de pakketten allang in hun bezit zijn.

Levering vandaag zeker het medische paket van mediq

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw Wijmans, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw pakket niet op de aangegeven bezorgdatum zijn afgeleverd. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht. Zonder de tracktrace codes van de zendingen kan ik spijtig genoeg niet achterhalen wat de huidige status is. Als de levering van een Mediq zending niet goed verloopt raad ik u aan hierover een volgende keer direct contact op te nemen met onze klantenservice via telefoonnummer 088 - 22 55 555. Op die manier kunnen we ervoor zorgen dat er zo snel mogelijk actie wordt ondernomen. Wilt u de tracktrace codes sturen als u de zendingen nog niet heeft ontvangen? Dan kijk ik graag de status na. Ik raad u in dat geval ook aan melding te maken bij de afzender(s) zodat zij verdere stappen kunnen ondernemen. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 13 juni 2018 om 09:55 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Wijmans,

We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door m.wijmans