Klacht: post.nl doet wat eht wil

op 13 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via de app bericht gehad dat er 2 pakketten bezotg zouden worden 1x medisch ( belangrijk) en 1 ander pakket,
Nu is ineens zonder reden de leverings datum verschoven naar morgenavond.Terwijl de pakketten allang in hun bezit zijn.

Gewenste Oplossing:

Levering vandaag zeker het medische paket van mediq

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw Wijmans, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw pakket niet op de aangegeven bezorgdatum zijn afgeleverd. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht. Zonder de tracktrace codes van de zendingen kan ik spijtig genoeg niet achterhalen wat de huidige status is. Als de levering van een Mediq zending niet goed verloopt raad ik u aan hierover een volgende keer direct contact op te nemen met onze klantenservice via telefoonnummer 088 - 22 55 555. Op die manier kunnen we ervoor zorgen dat er zo snel mogelijk actie wordt ondernomen. Wilt u de tracktrace codes sturen als u de zendingen nog niet heeft ontvangen? Dan kijk ik graag de status na. Ik raad u in dat geval ook aan melding te maken bij de afzender(s) zodat zij verdere stappen kunnen ondernemen. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 juni 2018 om 09:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Wijmans,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door m.wijmans