Klacht: Post nl bezorger rijd gewoon door

op 02 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zou vandaag een pakket bezorgd worden tussen 12 en 14u zie de bezorger bij de buren om 13:33 u denk oke die komt zo aanbellen maar stapt in z’n busje en rijd zo weg …..een paar minuten later zie ik bij track en trace dat de bezorger om 13:34 mij gemist heeft terwijl ik gewoon thuis voor de raam hem zie weg rijden belachelijk zit thuis te wachten voor niks terwijl ik ook andere dingen te doen heb . Nou moet ik morgen weer thuis zijn tussen 11 en 13 u belachelijk echt waar denk nou dat de bezorger mijn pakket ondertussen gaat verwisselen met een imitatie product en het echte houd of verkoopt

Ben tevreden met mijn pakket nu !!!! Tijd is geld betaal toch bezorgekosten en tijd om thuis te zijn vind dat post nl de bezorgkosten wel eraf kan trekken of tenminste terug storten op me rekening

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 02 juni 2017 om 09:17 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Rampersad,

Volgens mijn gegevens heeft u meerdere berichten gestuurd hierover. Inmiddels heeft u hierover een reactie van ons ontvangen.

Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door rishan