Klacht: Post.nl

op 04 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Voor het weekend zou er een belangrijk pakket bezorgd worden, zaterdagmiddag tussen half twee en half 4. Om 10 over 4 reed er een wagen voor, ik zag het vanaf de eerste verdieping van mijn huis. Voor ik beneden was zag ik de bus al wegrijden. er was alleen snel een briefje in de bus gegooid, dat ik niet thuis zou zijn.
De volgende bezorging zou maandag tussen 9 uur en 14.30 zijn. De hele dag thuis gebleven. Maar niemand geweest.Toen zou het dinsdag tussen 3 en half 5 worden bezorgd. Naar het pakje kunnen we waarschijnlijk fluiten. Het schijnt nu ergens in een andere plaats te liggen bij een ako winkel. Voorlopig kan ik het pakje zelf niet ophalen, moet tekenen dus kan het niet zomaar opgehaald worden. Dus ligt mijn belangrijke pakket nu ergens in Lisse.

Dat mijn klacht serieus wordt genomen, een sorry per email, zonder oplossing is beslist niet op zijn plaats.
Ik wil dat de kosten voor verzending, plus een vergoeding voor de benzine en telefoon kosten vergoed hebben. Voor de vrije dagen moeten ze zelf maar een passende vergoeding geven.

Alle klachten die gemeld zijn door Lisserbroek