Klacht: Post NL

op 26 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Jullie hebben een pakket niet verstuurd maar weer teruggestuurd naar mijn privé adres, terwijl het adres van de winkel goed was ingevoerd door de mevrouw bij de sigarenboer. Heb weer moeten betalen
Maar eis mijn geld doordat door jullie bezorger verkeerd is geleverd. Ik moest opnieuw betalen voor de zending terwijl al betaald was.

€6,95 die ik 2x heb moeten betalen 1 x terug op mijn rekening. Post nl maakt fouten door pakket niet naar verzend adres te sturen maar naar afzender terug sturen. Opnieuw € 6,95 moeten betalene

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Matic, Uit uw bericht begrijp ik dat u niet tevreden bent, omdat een zending die u had verstuurd retour is gekomen. Graag reageer ik op uw bericht. De reden van het retour sturen staat altijd op het pakket en deze ontvang ik graag van u om te kunnen beoordelen of ik een onderzoek kan starten. Wat is de Track&Trace-code en het volledige adres van de geadresseerde? Ik ontvang graag uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 26 september 2017 om 10:37 geantwoord

Geachte mevrouw Matic,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Heeft op 26 september 2017 om 12:17 geantwoord

Heb mijn geld van tnt post nog niet ontvangen, terwijl zij gebeld hebben dat ze het op gaan lossen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mijnnaamketting