Klacht: Post niet op normale tijd bezorgd.

op 15 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb ongeveer 30( kerst) brieven rond 15 december 2017 met internationaal posttarief verzonden naar Amerika. Van niemand ontving ik een reaktie en nu blijkt dat de post rond 25 January 2018 pas bezorgd is!

Hoe komt het dat de bezorging er 5 weken over gedaan heeft? Ik vind dit schandelijk omdat er goed betaald is voor de verzending.

Graag antwoord op mijn vraag.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Krediet, Hartelijk bedankt voor uw melding op deze website. Het spijt me om te vernemen dat het zo lang heeft geduurd voordat uw kerstkaarten bij de geadresseerden in Amerika zijn aangekomen. Mijn excuses hiervoor. Van briefpost wordt geen administratie bijgehouden. Deze zendingen zijn niet traceerbaar en hierdoor is het niet mogelijk om te achterhalen wat de reden van deze vertraging is geweest. Ik wil hier wel graag een melding van maken om dit in de gaten te houden. Zou u kunnen aangeven op welke locatie u deze brieven op de post heeft gedaan en weet u de exacte datum nog? Dit kunt u eventueel hier nakijken; https://www.postnl.nl/locatiewijzer Kunt u ook een adres doorgeven van een van de geadresseerden? Heeft u deze brieven standaard verzonden of via priority? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Krediet, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 15 februari 2018 om 09:44 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Krediet,

Heeft op 15 februari 2018 om 09:52 geantwoord

Microsoft heeft alles 2X terug gezonden. Wat is het klacht postadres waar ik het dossier naartoe kan sturen?

Alle klachten die gemeld zijn door gkrediet@nood-zaak.com