Klacht: post niet ontvangen of ontvangen van anderen

op 30 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

heb post niet ontvangen maar krijg vaak post van anderen.
Woon zelf op krekelveen 526.spijkenisse
De nummers 626 en 426 liggen heel dicht bij elkaar en krijg van die mensen te vaak post omdat de postbode die route loop.
De nummers 426 526 en 626 liggen nog geen 50 meter van elkaar.
Dit gebeurt zeker 1 keer per maand gemiddeld de laatste tijd.

?

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte heer Kalkhoven, Uit uw bericht begrijp ik dat de postbezorging niet goed gaat de laatste tijd. Mijn excuses hiervoor. Om wat voor post gaat het? Staat hier het logo van PostNL op of/en een oranje streepjescode? Zo ja, op welke datum is de post verkeerd bezorgd? Deze informatie is nodig om de juiste bezorger aan te kunnen spreken. Bent u overigens bereid de post juist te bezorgen? Graag hoor ik van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte heer Kalkhoven, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 05 september 2016 om 15:04 geantwoord

Geachte heer Kalkhoven,

Recent hebben wij u een herinnering gestuurd over het aandragen van aanvullende informatie. Helaas hebben wij deze informatie nog altijd niet van u mogen ontvangen. Wij beschouwen uw vraag daarom als afgehandeld en uw melding als afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door heidewachtel