Klacht: post niet ontvangen, duister

op 21 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

een witte bubbeltjes enveloppe had vrijdag 1 december om 13.40 in onze brievenbus moeten vallen. Helaas was dit niet het geval en is er er ook geen briefje achter gelaten of anderszins. De hele buurt gevraagd of iemand het toch heeft aangenomen , niet 1 persoon. Erg vervelend want hiervoor is betaald en morgen is het 1 week geleden. Ik zie ook niemand van post.nl meer de afgelopen dagen behalve in een andere wijk bij de parkweg en aldaar gevraagd maar de jongens konden natuurlijk niets eraan doen. Ik heb dit direkt gemeld bij de afzender , een vreemde verdwijning? Nu is er weer een enveloppe onderweg : https://jouw.postnl.nl/?

De link van 1 december hieronder!!!!
/track-en-trace/3SOPKZ6062352

Gewenste Oplossing:

Als alle stukken gewoon boven water komen en men uitleg geeft en de reden van verdwijning. Meer klachten gehoord en velen stappen over naar een ander meer betrouwbaar bedrijf, dat is schrijnend!
Worden zaken bewust weggehaald dan zijn er fraudeurs in het bedrijf bezig, maar dat lijkt mij ver gezocht .

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 december 2017 om 13:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Pater,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer kwalijk om te vernemen dat u deze pakketten niet op uw adres heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor.

Mocht u de pakketten nog steeds niet hebben ontvangen dan zou u voor de zekerheid nog navraag kunnen doen bij buren. Mocht dit tevens niets opleveren, dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzenders. Die hebben als opdrachtgever voor het versturen van het pakket de mogelijkheid om een klacht bij ons in te dienen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door jannekesbeeld