Klacht: post niet ontvangen

Inge roel op 15 september 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

hallo

Ik wilde graag een klacht doen bij jullie

Ik zou namelijk 9 september post gekregen moeten hebben maar niet gekregen
en dat vindt ik erg slecht

en vandaag 15 september weer het zelfde

ik zou graag deze week de 2 poststukken in huis willen hebben

jullie houden post van ons achter erg slecht

ik ben pas tevreden als ik de 2 poststukken deze week hier in huis heb

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 15 september 2021 om 17:58 geantwoord

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw briefpost. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Laat ik u allereerst bedanken voor uw melding. Zonder dit kunnen wij onze dienstverlening tenslotte niet blijven verbeteren. Ik vind het erg jammer om te lezen dat u in de afgelopen periode twee poststukken niet heeft ontvangen. Namens PostNL excuses voor deze vervelende situatie en ik begrijp dat u zich hierdoor zorgen maakt. Jammer genoeg moet ik aangeven dat de verwachting is dat het poststuk van 9 september 2021 niet meer aankomt. Daarom ga ik uw klacht doorgeven aan de manager van de afdeling postbezorging gekoppeld aan uw adres om te laten monitoren of er vaker problemen voorkomen in hetzelfde gebied. Ook wordt deze situatie besproken met de betreffende medewerkers zodat met extra aandacht naar de postbezorging uw adres gekeken wordt. U ontvangt hier geen verdere reactie op, maar wanneer wij een oorzaak vinden, ondernemen wij gepaste actie. Als wij uw zending toch nog vinden, zullen wij deze uiteraard bezorgen.

Ik verwacht dat u het poststuk van 15 september 2021 alsnog binnen enkele dagen ontvangt. Het kan tot vijf bezorgdagen duren voordat de post daadwerkelijk bezorgd wordt. Waarschijnlijk is er vertraging ontstaan in het laatste deel van het bezorgproces en wordt de post snel afgeleverd.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Inge roel