Klacht: Post niet ontvangen

op 14 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb vernomen van de ING bank dat er een brief een paar weken geleden is Verzonden maar tot op de dag vandaag heb ik deze niet ontvangen. Ze sturen de brief nogmaals op. Gaane een attentie kaart aan maken. Dit is al de zoveelste keer. Over een insident kan ik niet meer spreken.

Als ik alle post ontvang.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 14 augustus 2017 om 11:22 geantwoord

Geachte heer van Haandel,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat u een poststuk van ING niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent, mijn excuses hiervoor. Graag geef ik u een toelichting.

ING laat een deel van haar post door PostNL en een deel door Sandd bezorgen. Alle reguliere afschriften worden door Sandd bezorgd, PostNL bezorgt alleen nog de dagafschriften en daarnaast de passen, activeringsbrieven, reacties op klantaanvragen en de opdracht- en overschrijvingsformulieren. Wij hebben met de ING de afspraak dat zij zelf klachten over de bezorging in behandeling nemen. Ik adviseer u daarom dit te melden bij uw bank, dan zal ING de klacht doorzetten naar PostNL om deze onderling op te lossen. Nogmaals mijn excuses voor de overlast.

Alle klachten die gemeld zijn door ING bank