Klacht: Post niet ontvangen

op 03 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo,
Ik heb in de loop van jaren al meedere klachten ingediend dat ik niet al mijn post ontvang die verstuurd wordt met de PTT post. Ik wil dat het nu eens goed word onderzocht waar het mis gaat ik weet dat ik het afgelopen kwartaal minstens 8 poststukken niet heb ontvangen ik wil dat jullie nu eens verderkijken dan Enkhuizen. Het gaat al niet goed daarvoor, het is begonnen toen het sorterenvan de post verhuist is.

Dat ik mijn post ontvang.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Maarten22

4 maanden geleden - PostNL vanmorgen gebeld om mijn klacht nogmaals te bevestigen de mevrouw die de telefoon op nam was niet blij met mijn gesprek zei vond dat ik menig maal in herhaling verviel en sloeg daarbij een toon aan die niet klantvriendelijk overkwam. Deze mevrouw vindt ik niet geschikt aan klanten netjes te woord te staan. Ze hoort te weten dat als je naar jullie bel dat er daadwerkelijk iets aan de hand is en dat je graag serieus genomen wilt worden.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer Elings, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan de afgelopen tijd veel post niet te hebben ontvangen. Mijn oprechte excuses hiervoor. Dat is absoluut niet de bedoeling. Om hier een melding van te maken ontvang ik graag nog wat meer informatie van u. U geeft aan minsten 8 poststukken niet te hebben, van welke afzenders verwachtte u post die u niet hebt ontvangen? U weet zeker dat deze poststukken door ons worden bezorgd? En laatste vraag, vanaf welke datum krijgt u dit niet meer? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Maarten22

4 maanden geleden - Onze klacht speelt al jaren en er is al menig keer onderzoek naar gedaan door de teamleider van Enkhuizen. Maar een echte terugkoppeling is er telkens niet geweest. De afgelopen maanden hebben wij onder andere post uit Heerenveen (verzekering), Heerhugowaard, spanbroek (rekening) en nu vorige week post uit Zwolle niet ontvangen. Inmiddels heeft dit ons de afgelopen jaren al duizenden euro's gekocht aan boetes. De verdwenen poststukken worden door jullie rondgebracht dat hebben we al uitgezocht. De reorganisatie die jullie hebben ondergaan komt ons niet ten goede. Ik hoop dat u voor ons wat kunt betekenen. Met vriendelijke groet, Maarten Elings.

Heeft op 03 augustus 2017 om 13:46 geantwoord

Geachte heer Elings,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Ik zie dat dit tevens vermeld staat in de laatste melding die voor u is gemaakt en dat er inmiddels contact met is u is opgenomen naar aanleiding van een kaartje dat de leidinggevende van het bezorgkantoor bij u heeft achtergelaten. Ik hoop dat het spoedig eindelijk blijvend goed zal gaan met de bezorging van uw post.

Heeft op 03 augustus 2017 om 16:08 geantwoord

Nee, het probleem is nog niet opgelost. We zijn ermee bezig.

Alle klachten die gemeld zijn door Maarten22