Klacht: post niet ontvangen.

op 05 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het regelmatig niet ontvangen van post zowel door de week als op
zaterdag van;Bankafschriften
Programmablad
Acceptgiro van CZ en Thuisvester

Gewenste Oplossing:

Wanneer alles normaal bezorgd wordt.

Aangezien onze medebewoners het briefgeheim niet respecteren,moeten
wij zelf steeds naar bovengenoemde bedrijven,instanties informeren of
onze post wel verzonden is.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet.
Ton van Meel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer van Meel, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het spijtig om te vernemen dat u meerdere poststukken niet heeft ontvangen op uw adres. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen om maakt. Van briefpost wordt geen administratie bijgehouden, dus ik kan niet voor u achterhalen wat de reden hiervan is. Als deze post via PostNL is verzonden dan wil ik hier graag een melding van maken. Maar wij zijn tegenwoordig niet meer de enige postbezorger in Nederland. U kunt bij de afzenders navragen via welke bezorgdienst de post is verzonden. Als deze post via PostNL is verzonden dan verneem ik tevens graag van u op welke datum deze zijn verzonden. Ik begrijp echter niet helemaal wat u bedoelt met de melding over uw medebewoners. Bedoelt u dat er post op andere adressen terecht is gekomen of houdt dit in dat mensen op uw eigen adres ook aan uw post kunnen komen? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer van Meel, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 augustus 2017 om 10:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Meel,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Ton van Meel