Klacht: post niet ontvangen

op 12 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wegen belasting brieven gestuurd door belasting dienst niet ontvangen april tot heden

Gewenste Oplossing:

uitzoeken waar brieven zijn gebleven

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer McKeown, Uit uw bericht begrijp ik dat u uw poststuk van de Belastingdienst niet hebt ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit vervelend voor u is, mijn excuses hiervoor. Omdat de Belastingdienst vaak gebruik maakt van een andere post organisatie, wil ik u vragen om contact op te nemen met de Belastingdienst om na te vragen of wij de post moeten bezorgen. Als dit het geval is, kan ik hier een melding van maken. Kunt u dan aangeven wanneer de post precies is verstuurd? In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer McKeown, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 augustus 2016 om 11:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer McKeown,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.

Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door colmac