Klacht: Post niet of te laat bezorgd

Lisl op 22 december 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas wordt de post na diverse klachten bij PostNL nog steeds niet juist bezorgd. Het betreft niet alleen kaarten maar ook brieven uit het ziekenhuis, en van werkgevers.
De post staat in de app maar wordt dus niet of veel later bezorgd. Als reactie op een klacht, krijg je ongevraagd een sorry kaartje (deze kunnen ze dus wel bezorgen) met de simpele mededeling dat de post waarschijnlijk niet meer bezorgd zal worden na 4 dagen. Eh… sorry hoor maar er wordt voor betaald door de verzender!!!!!! De service is echt ver onder het nulpunt en ik vind het onacceptabel dat er na inmiddels 4 klachten nog steeds geen verbetering is en men de sorry kaartjes blijft versturen

Gewenste Oplossing:

Dat de verdwenen post alsnog bezorgd wordt! Zeker de brieven uit het ziekenhuis. De postbezorging in het vervolg wel correct gebeurd. een duidelijk excuus en een gericht plan hoe dit wordt aangepakt door de teamleider in Ede.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 december 2021 om 12:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de postbezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

U heeft aangegeven dat meerdere poststukken niet bij u zijn bezorgd. Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is, vooral omdat u aangeeft dat u dit al eerder heeft gemeld bij ons maar nog geen verbetering heeft opgemerkt.

Een enkele keer raakt post in het verwerkingsproces, bijvoorbeeld bij het sorteren door onze machines of bij het bezorgen, zoek. Bij ongeregistreerde zendingen, zoals bij uw poststukken, is het helaas niet mogelijk om te achterhalen wat de oorzaak is van vermissing. Deze poststukken kunnen we namelijk niet volgen, zoals bij aangetekende poststukken en pakketten.

Ik heb uw melding doorgezet naar de leidinggevende in uw bezorggebied. Hij/zij gaat onderzoeken of dit probleem in uw postcodegebied vaker voorkomt en zal waar nodig actie ondernemen om de kwaliteit van de bezorging te verbeteren.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice

Lisl

Heeft op 22 december 2021 om 12:41 geantwoord

Het is weer de standaard mail die iedereen krijgt. Een gerichte actie is er nog steeds niet ondernomen. Het probleem is niet van vandaag of gisteren hè?

Alle klachten die gemeld zijn door Lisl