Klacht: post niet gekregen

op 26 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik krijg nu een dwangbevel binnen, gebeld hiervoor.
had een aanmaning moeten krijgen voor het dwangbevel, deze is echter niet bezorgt bij mij.

ik weet het niet maar dit is al een eerdere keer gebeurd, niet gemeld foutje kan.
maar nu 2e keer wordt ik hier wel verdrietig van.
alleenstaand met 2 kids, dus dit geld extra was niet nodig geweest als ik de post wel gekregen had.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Geven, Bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te horen dat de bezorging van uw post niet goed is gegaan, en dat u hiervan last heeft ondervonden. Ik snap dat dit erg vervelend is. Ik wil dit graag voor u melden. Kunt u daarvoor aangeven wanneer u dit poststuk had moeten krijgen, en wie de afzender is? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 26 juni 2017 om 14:01 geantwoord

Geachte mevrouw Geven,

Ik zie dat u deze klacht op 15 juni hebt doorgegeven via de telefoon. Hier hebben wij inmiddels contact over gehad met u. Ik ga er daarom vanuit dat de klacht inmiddels naar uw tevredenheid is afgehandeld.

Heeft op 03 juli 2017 om 11:43 geantwoord

snap ook wel dat er geen oplossing is voor verdwenen post, maar ik zit nu met een extra geldsom die ik moet betalen wat ik eigenlijk niet heb.

Alle klachten die gemeld zijn door hanneke1977