Klacht: Post niet bezorgt

op 14 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Donderdag, vrijdag en zaterdag heb ik geen post ontvangen waardoor ik mijn gids van deze week niet ontvangen heb en ook mijn bankafschrift van deze week niet. Vind het vervelend dat ik mijn gids pas vanaf dinsdag kan gebruiken, als hij dan bezorgt word. Heb er dan niet veel meer aan

Gewenste Oplossing:

Ik wil iig mijn bankafschrift gewoon ontvangen, anders klopt mijn administratie niet en een paar dagen plezier hebben van mijn gids zou ook fijn zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte mevrouw van Dalsen, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat uw gids en een bankafschrift niet bij u bezorgd zijn. Ik begrijp dat dit een kwalijke zaak is, waar ik u graag mijn excuses voor aan wil bieden. Graag reageer ik op uw bericht. Zou u aan kunnen geven op welke dag u de gids normaliter ontvangt? Heeft u de gids in de tussentijd ook met vertraging ontvangen? Klopt het dat de gids door ons bezorgd wordt, of is het ook mogelijk dat een andere bezorgdienst hier verantwoordelijk voor is? Voor wat betreft het niet ontvangen bankafschrift, zou u aan willen geven van welke bank dit afschrift afkomstig is? Met behulp van bovenstaande informatie kijk ik graag wat ik voor u kan doen en of het mogelijk is om een klacht in te dienen. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht BigSis74

2 maanden geleden - Mijn Micro gids word altijd op donderdag bezorgd door post.nl, niet door een andere bezorger, heb trouwens deze dinsdag ook geen post gehad! Mijn bank is de ABN AMRO bank Ik wacht op jullie antwoord

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 14 februari 2018 om 11:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van Dalsen,

Hartelijk bedankt voor uw toelichting. Ik heb een klacht opgemaakt van het feit dat u de micro gids tot op heden niet niet heeft ontvangen. U zal hier geen bericht meer over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken met de betrokken medewerkers en de bezorging extra in de gaten houden. U zou contact op kunnen nemen met de afzender om te vragen of ze nog een exemplaar na kunnen sturen.

Voor wat betreft uw bankafschrift adviseer ik u om contact op te nemen met uw bank. PostNL heeft op verzoek van de ABN Amro de afspraak gemaakt om klanten naar hen door te verwijzen. Zij kunnen dan een klacht voor u opmaken.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door BigSis74