Klacht: post niet bezorgd en geen reactie op klacht Dossiernr: 09 760637

[email protected] op 27 oktober 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Krijg geen reactie op mijn eerdere melding en klacht. Dit is op zijn zachts gezegd niet netjes..
Klacht ingediend op 17-8-2020 via de mail.
op 7 mei 2020 gebeld met nummer 088 225 5555. Onder Dossiernr: 09 760637 is de klacht opgenomen door u collega ene Tina. Ben nu enige maanden verder en heb nog niets gehoord. Ik heb melding van de vermissing gedaan bij de politie. Deze vermissing wordt niet door de politie gezien als diefstal en verwees mij door naar Post NL. Door deze vermissing van het poststuk heb ik een schade van € 65,00. Van de inhoud van het poststuk (autofolders) heb ik een uitgebreide foto sessie. Dit is trouwens de eerste maal dat een poststuk van mij verloren is gegaan. Ik ben bereikbaar onder nummer 075 6875777. In afwachting van u bericht verblijf i. Vr.gr. M.A. Stapelkamp.

Als ik netjes een bericht krijg hoe dit afgehandeld gaat worden.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 jaren geleden - Geachte heer, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres en eerdere klachten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Ik heb uw klacht van afgelopen mei erbij gezocht, en deze is door de betreffende collega aangemaakt. Omdat dit briefpost betreft is een uitgebreid onderzoek niet mogelijk, omdat dit ongetraceerd en onverzekerd verzonden is. Dit is u ongetwijfeld ook aan de telefoon vermeld. Wanneer u wel voor schadevergoeding in aanmerking wilt komen, kunt u zendingen aangetekend verzenden. Ik kan u bij deze melden dat de klacht wel correct is geregistreerd en hierdoor ook bij de afdeling bezorging beland is, u ontvangt hier standaard geen terugkoppeling op. Ik kan uw email niet direct vinden. Ik neem hem daarom nu alsnog in behandeling. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - de reden van de klacht - aanvullende informatie, zoals afzender, eventuele tracking code, datum van verzenden. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Heeft op 27 oktober 2020 om 07:49 geantwoord

Geachte heer,

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]