Klacht: post niet bezorgd

op 11 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Welter, Bedankt voor uw bericht! Ik begrijp dat u post heeft gekregen van een lange tijd geleden door een privé auto. Zou u aan willen geven wat voor auto dit was? En deze poststukken zijn allemaal afkomstig van PostNL? Als u wilt kunt u aangeven precies vanaf wanneer de poststukken afkomstig zijn en van wie de poststukken afkomstig zijn. Dan maak ik een klacht voor u aan. Het kan een bezorger zijn geweest die nog wat gevonden post bij u langs brengt later in de avond, maar ik kan me voorstellen dat het vragen wekt bij u. Ik hoor het graag! Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Welter, U mag dan tevens uw telefoonnummer meesturen, zodat ik de klacht kan registreren. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 11 september 2018 om 08:53 geantwoord

Geachte mevrouw Welter,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door dw1