Klacht: post niet bezorgd

op 11 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag rond 22u stopte een prive auto waarbij bij ons post werd bezorgd van begin juli (oa belastingbrieven). Wij vragen ons af, waar en hoe is deze post terecht gekomen? Missen wij nog meer post? Hoe kan iemand (prive??) aan onze post komen?

duidelijke reactie met verklaring

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Welter, Bedankt voor uw bericht! Ik begrijp dat u post heeft gekregen van een lange tijd geleden door een privé auto. Zou u aan willen geven wat voor auto dit was? En deze poststukken zijn allemaal afkomstig van PostNL? Als u wilt kunt u aangeven precies vanaf wanneer de poststukken afkomstig zijn en van wie de poststukken afkomstig zijn. Dan maak ik een klacht voor u aan. Het kan een bezorger zijn geweest die nog wat gevonden post bij u langs brengt later in de avond, maar ik kan me voorstellen dat het vragen wekt bij u. Ik hoor het graag! Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Welter, U mag dan tevens uw telefoonnummer meesturen, zodat ik de klacht kan registreren. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 11 september 2018 om 08:53 geantwoord

Geachte mevrouw Welter,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door dw1