Klacht: Post niet bezorgd

op 31 augustus 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo, mijn klacht:

Ik ben bezig met de afwikkeling van de administratieve rompslomp na het overlijden van mijn vader.
In de afgelopen 4 maanden is het nu 3 maal voorgekomen dat Post.nl belangrijke poststukken niet bezorgd bij betrokken instanties! Als gevolg hiervan weer opnieuw indienen van die post met de hoop dat die nu wel bezorgd worden.
Het is te belachelijk voor woorden dat je niet meer kunt vertrouwen dat Post.nl
goed haar werk doet.
Je moet elke brief haast aangetekent versturen!
Het is ongelooflijk dat Post.nl zo is afgegleden.
Het aanspreken van betreffende postbezorger door Post.nl heeft ook totaal geen nut, deze zegt toch gewoon dat hij het pakketjebrief juist bezorgt heeft!
Kortom, ik heb de afgelopen maanden Post.nl
enorm vervloekt!
Het is alleen maar hopen dat brievenpakketten goed worden bezorgt in de toekomst!

H. Smets

Als post in de toekomst goed bezorgt word, zoals het hoort.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Smeets, Bedankt voor uw melding op deze website. U geeft aan dat meerdere door u verzonden brieven niet zijn aangekomen bij de geadresseerden. Ik begrijp dat u hier niet blij mee bent, mijn excuses hiervoor. Graag informeer ik u hierover. Van briefpost wordt geen administratie bijgehouden. Het is tot mijn spijt niet mogelijk om te achterhalen wat er precies is gbeurd met uw brieven. Om uw melding over de bezorging in behandeling te kunnen nemen en een melding te kunnen maken ontvang ik graag nog de volgende informatie van u: - Op welke data zijn de brieven verstuurd? - Via welke locatie zijn de brieven verstuurd? U kunt dit eventueel nakijken via www.postnl.nllocatiewijzer - Wat zijn de adressen van de geadresseerden? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Herman8

3 maanden geleden - Hallo. Dankuwel voor uw reactie. Het is voor mij niet meer mogelijk te achterhalen op welke data ik die brieven heb verstuurd alleen dat ze vanuit Roermond zijn verstuurd. Ook ik houd geen administratie bij van brieven die ik verzend. Maar het ligt aan uw personeel. Als zij geen fouten maken en goed bezorgen is er niets aan de hand. Maar het gebeurt echt heel vaak en dan is het misschien raadzaam voor u om wel een administratie te gaan bijhouden. Het is gewoon te gek voor woorden dat je een briefpakket aangetekent moet versturen wil je zeker zijn dat jouw brief juist word bezorgd. Ik heb het gelukkig kunnen corrigeren door opnieuw die brieven te verzenden maar er gaat nu een heleboel tijd verloren! Ik vind het heel erg jammer dat Post.nl niet betrouwbaar meer is. Ik kan in het vervolg misschien beter zelf een brief of pakket gaan afleveren, weet ik zeker dat het goedkomt. Dus, er is werk voor u aan de winkel of een grondige reorganisatie van uw personeel nodig. Dit kan zo niet langer. Dankuwel voor uw aandacht. Groet, H. Smeets.

Heeft op 31 augustus 2018 om 12:35 geantwoord

Geachte heer Smeets,

Hartelijk dank voor uw reactie. Wat jammer om te vernemen dat u zo ontevreden bent over onze dienstverlening en dat uw geen data meer heeft van de verzonden brieven. O.a. de verzenddata en de adressen van de ontvangers hebben we wel nodig om de betrokken medewerkers hierop aan te kunnen spreken en om onze dienstverlening te kunnen verbeteren. In dit geval kan ik dan ook geen klacht voor u registreren. Het spijt me.

Ik wil u adviseren om gelijk contact met ons op te nemen wanneer de bezorging opnieuw mis gaat. Dan kunnen we de klacht aanmaken en het gericht doorzetten naar de verantwoordelijke medewerkers. Nogmaals mijn excuses voor al het ontstane ongemak.

Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Herman8