Klacht: post niet bezorgd

op 13 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Maandag 20/11 jl. heb ik een tiental kaarten en enveloppen in de brievenbus aan de Goudenstien in Ede gedaan. Tot op heden is er niets van bezorgd bij geadresseerden. U begrijpt dat ik dit heel vervelend vind, het kost alles bij elkaar veel geld en felicitaties komen niet over.
Ik vraag me af waar al die post gebleven is?

Gewenste Oplossing:

Als de post op de beloofde dag en op het juiste adres bezorgd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte mevrouw Witteveen, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het spijtig om te vernemen dat uw poststukken nog niet zijn aangekomen. Graag reageer ik op uw bericht. Zou u aan kunnen geven of de betreffende poststukken inmiddels bezorgd zijn? Heeft u eerder post naar deze adressen verstuurd? Zou u als reactie op dit bericht ook de adressen van de geadresseerden mee kunnen sturen waar de poststukken niet zijn aangekomen? Met voldoende informatie kan ik hier melding van maken. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte mevrouw Witteveen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 december 2017 om 09:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Witteveen,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Jeannet Witteveen