Klacht: Post niet bezorgd

op 22 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al twee jaar bezig met niet geleverde post. Diverse meldingen gedaan bij Post.nl. vandaag wederom contact gehad met een bedrijf die mij post heeft gestuurd, die ik niet heb ontvangen.
Ik ben radeloos aangezien ik al diverse extra kosten heb moeten maken.

Gewenste Oplossing:

Het is toch niet te veel gevraagd om gewoon de Post in de brievenbus te doen als bedrijf. Af en toe krijgen we de post van de buren en geven wij weer hun post. Belachelijk bedrijf post.nl wil u de klacht nu eens echt laten behandelen met alleen in woorden o wat vervelend voor u.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Coerse, Bedankt voor uw melding op deze website. U geeft aan dat u al twee jaar bezig bent met niet geleverde post. Mijn excuses dat de bezorging van de post op uw adres niet goed verloopt. Ik begrijp dat u zich zorgen maakt over wat er met uw post gebeurt en wil hier uiteraard graag een melding van maken. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag nog de volgende informatie van u: - Verwachtte u specifieke poststukken de afgelopen tijd en van welke afzender(s) mist u op dit moment post? - Op welke data zijn deze poststukken verstuurd? - Heeft de afzender u bevestigd dat zij hun poststukken via PostNL verzenden? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Onspost

11 maanden geleden - L.S. Ik zou post moeten hebben ontvangen van ICS creditcard, echter is deze niet bij ons geleverd. Gelukkig geen codes of de kaart zelf. Maar gewoon een brief had ik moeten ontvangen. Half augustus is het verstuurd van ICS. Het valt op dat gewone brieven soms niet worden geleverd of bij een van de buren in de brievenbus beland. Echter overige post waar geen afzender op staan wel worden geleverd. Ik ben er klaar mee om van Post nl steeds het zelfde te horen met de standaard woorden. Hopen u voldoende te hebben ingelicht Met vriendelijke groet Familie Coerse

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 september 2017 om 13:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Coerse,

Hartelijk dank voor uw reactie. Uw klacht heb ik doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling. De leidinggevende zal dit verder oppakken en betrokken medewerkers binnen vijf werkdagen aanspreken op de gemaakte fouten om herhaling te voorkomen en de bezorging te verbeteren. Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik tot mijn spijt niet achterhalen wat er precies is gebeurd. Ik ga er vanuit dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Nogmaals mijn excuses voor alle overlast.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Onspost