Klacht: post niet bezorgd

op 18 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 7jullie kaart gepost in Delft, was heel belangrijk voor mij maar ook voor de ontvanger.
Tot op heden is het niet bezorgd aan de Tulpstraat 26 3235 HT Vlaardingen er was een dubbele postzegel opgeplakt.
Daar ben ik op zijn zachts gezegd ontstemd over.
Zo’n kaart krijgt toch geen pootjes in het sorteer centrum? moet toch gewoon ergens zijn? Ik hoop u je best wil doen dit te achterhalen.
Eerder heb ik nog nooit klachten gehad, kon ik altijd op aan van een snelle bezorging! afz was ; Riet 2613LB 233

Gewenste Oplossing:

De kaart moet terecht komen, dan is belangrijk! dan zou ik zeer tevreden zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 juli 2017 om 16:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Terreehorst,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat een door u verzonden poststuk niet is aangekomen bij de geadresseerde. Graag geef ik u een toelichting.

Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik tot mijn spijt niet voor u achterhalen wat er precies gebeurd is. Ik zie echter dat u in dit bericht aangeeft dat de kaart naar Tulpstraat 26, 3235 HT Vlaardingen is verstuurd, deze combinatie is echter niet een bestaand adres. De postcode die bij Tulpstraat 26 hoort is 3135HT. We zullen tijdens het sorteerproces altijd proberen om het adres te herstellen. Als het niet lukt om het juiste adres te achterhalen en er staat een afzender op het poststuk zullen wij dit retour sturen, is ook de afzender niet bekend dan proberen we het adres te achterhalen via de inhoud van het poststuk. Ik hoop uiteraard dat de kaart inmiddels alsnog is aangekomen bij de geadresseerde. Mocht het poststuk na een week nog niet bezorgd zijn, dan is de kans klein dat het alsnog wordt bezorgd.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door 2017trcrtvl