Klacht: post niet bezorgd

op 17 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Heden 3 juni zou een pakketje bij mij bezorgd worden tussen 10.00 en 14.00 uur. De hele tijd heb ik met smart zitten wachten en heb elke auto in de gaten gehouden echter geen Post NL bezorger. om 13.25 uur krijg ik een bericht dat de bezorger mij niet thuis heeft aangetroffen en het pakket de volgende bezorgdag nogmaals aan zal bieden, in dit geval dan na het pinksterweekend. Ten eerste is dit ten ene male onmogelijk dat ik hem gemist heb en ten tweede zijn beide buren ook thuis waar het pakketje afgegeven kon worden. Ik heb echt zoiets dat ik toch vandaag nog wil dat hij dit komt bezorgen, want ik zit dringend te wachten op het artikel.
Ik hoop dat u adequaat actie kan opstarten zodat ik het pakketje alsnog ontvang.
Ad van Hoof

Ik ben tevreden als ik vandaag het pakketje nog kan ontvangen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer van Hoof, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat u gewoon thuis was toen u een bericht kreeg dat de bezorger u niet thuis zou hebben aangetroffen. Dit is uiteraard niet de manier waarop het hoort te gaan, ik kan me voorstellen dat u niet blij bent met deze gang van zaken. Mijn oprechte excuses hiervoor. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag nog onderstaande informatie van u: - Weet u zeker dat uw bel naar behoren werkt en heeft de bezorger een briefje in de brievenbus achtergelaten? - Kunt u mij de track&trace code sturen van het betreffende pakket? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw klacht doorgeven en kan ik u informeren over de verdere afhandeling. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer van Hoof, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 03 juli 2017 om 14:35 geantwoord

Geachte heer van Hoof,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door avhoof