Klacht: POst niet bezorgd

op 14 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De afgelopen 5 a 6 weken hebben wij diverse post stukken( mini maal 5 waarvan wij van de verstuurder reactie hebben ontvangen.) niet ontvangen.
Hierbij ook medische post vanuit ziekenhuis.

Na vragen kijken hoe dit is gebeurd en eventueel bij meerdere uit de postcode gebied

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw Stam, Uit uw bericht begrijp ik dat u de afgelopen weken diverse poststukken niet heeft ontvangen. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend voor u is. Mijn excuses voor het ongemak! Helaas heb ik nog onvoldoende informatie om uw melding door te zetten. Graag hoor ik van u: - Van welke afzenders mist u post? - Weet u zeker dat deze post door PostNL wordt bezorgd? Heeft u dit bij de afzenders nagevraagd? - Op welke datum had u deze post verwacht? Deze specifieke informatie is nodig om de juiste procesgang na te gaan. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw Stam, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 18 juli 2016 om 13:17 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Stam,

Recent hebben wij u een herinnering gestuurd over het aandragen van aanvullende informatie. Helaas hebben wij deze informatie nog altijd niet van u mogen ontvangen. Wij beschouwen uw vraag daarom als afgehandeld en uw melding als afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door aastam@kpnplanet.nl