Klacht: POst niet bezorgd

op 14 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De afgelopen 5 a 6 weken hebben wij diverse post stukken( mini maal 5 waarvan wij van de verstuurder reactie hebben ontvangen.) niet ontvangen.
Hierbij ook medische post vanuit ziekenhuis.

Gewenste Oplossing:

Na vragen kijken hoe dit is gebeurd en eventueel bij meerdere uit de postcode gebied

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw Stam, Uit uw bericht begrijp ik dat u de afgelopen weken diverse poststukken niet heeft ontvangen. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend voor u is. Mijn excuses voor het ongemak! Helaas heb ik nog onvoldoende informatie om uw melding door te zetten. Graag hoor ik van u: - Van welke afzenders mist u post? - Weet u zeker dat deze post door PostNL wordt bezorgd? Heeft u dit bij de afzenders nagevraagd? - Op welke datum had u deze post verwacht? Deze specifieke informatie is nodig om de juiste procesgang na te gaan. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw Stam, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 juli 2016 om 13:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Stam,

Recent hebben wij u een herinnering gestuurd over het aandragen van aanvullende informatie. Helaas hebben wij deze informatie nog altijd niet van u mogen ontvangen. Wij beschouwen uw vraag daarom als afgehandeld en uw melding als afgesloten.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door aastam@kpnplanet.nl