Klacht: Post niet bezorgd

op 19 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 8 mei 2020 is op de burg vd mortelplein 59 in Tilburg bij postnl in de brievenbus een brief gepost die nog steeds niet is ontvangen. Dit moest naar dronten.

Ik ben tevreden als ik het ontvang

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 19 mei 2020 om 10:08 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een poststuk uit Tilburg nog niet heeft ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u wilt weten waar de brief zich bevindt. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw poststuk nog niet is aangekomen. Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden is het tot mijn spijt niet mogelijk om te achterhalen wat er precies misgegaan is. Uw klacht heb ik doorgegeven aan de manager van de afdeling bezorging en sortering. Hij of zij zal dit bespreken met de medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de bezorging en sortering op uw adres zodat hier extra aandacht aan zal worden gegven. Ook zullen we onderzoeken of dit probleem vaker voorkomt binnen uw postcodegebied. Omdat deze melding door de leidinggevende verder wordt afgehandeld zult u hierover zelf geen persoonlijk bericht meer ontvangen. Ik vertrouw erop dat de postbezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van PostNL kunt verwachten. Nogmaals mijn excuses voor de gang van zaken.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Wil70