Klacht: post niet besteld

op 02 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

tot twee keer toe is post afkomstig uit Zieuwent (Kleuterstraat 26), niet bij mij bezorgd (Molenweg 25 Putten) Deze twee poststukken (brievenbuspost) waren best wel belangrijk : kopie van een doopoorkonde en in de andere zat een ander origineel kalligrafisch werkstuk. Het spijt mij zeer dat ik die niet bezorgd heb gekregen en ik maak mij er nu bezorgd om : waar die stukken zijn gebleven.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag de twee poststukken zo snel mogelijk in huis willen hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw van den Berg, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te horen dat u deze poststukken niet heeft ontvangen en ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen om maakt. Van briefpost wordt geen administratie bijgehouden. Ik kan niet voor u nakijken of deze post naar uw oude of huidige adres is verzonden en of de post via ons is verzonden. Wij zijn namelijk ook niet meer de enige postbezorger in Nederland. Ik adviseer u om dit na te vragen bij de afzenders, die kunnen u vertellen of de post via ons is verzonden en naar welk adres de post is gegaan. Zodra u meer info heeft hoor ik dit graag van u. Kunt u dan ook aangeven op welke data de post is verzonden en wie de afzenders zijn? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw van den Berg, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Venderbosch

3 maanden geleden - wat wilden jullie weten ? De brieven moesten van Dhr. B.J.Venderbosch Kleuterstraat 26 7136 LP Zieuwent naar Mw.MvdBerg Molenweg 25 3882 AB Putten Het gaat om een brief A4 en een brief in een enveloppe C6 dus echt geen grote poststukken. Wel vreemd dat die op twee opeenvolgende dagen zijn zoekgeraakt. Het jammer is dat de ene een oorkonde voor een doop was, ik hoor er nooit over dat er een poststuk kwijt is in NL als je nu zegt in Tanzania bv. Het is nu bijna drie weken geleden, dat de brieven zijn verzonden maar niet besteld zijn.

Reactie van de melder van de klacht Venderbosch

3 maanden geleden - PS wanneer hebben jullie mij gevraagd aanvullende info te verschaffen? Kan zijn dat ik hem per ongeluk zomaar heb laten evrhuizen naar dee verwijderde berichten. Excuses.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 07 augustus 2017 om 13:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van den Berg,

Hartelijk dank voor uw reactie en aanvullende informatie. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat u meerdere poststukken niet heeft ontvangen op uw adres. Mijn oprechte excuses hiervoor. Graag geef ik u een toelichting.

Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden, kan ik op dit moment helaas niet achterhalen wat er precies misgegaan is en waar uw zendingen zich bevinden. Uw melding heb ik doorgegeven aan de afdeling die verantwoordelijk is voor de postbezorging op uw adres zodat hier extra aandacht aan zal worden besteed. Ook zullen we onderzoeken of er meer problemen zijn met de postbezorging in uw postcodegebied om op die manier de bezorging te verbeteren. Ik ga er vanuit dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 07 augustus 2017 om 18:47 geantwoord

Ik vind het waardeloos dat jullie niet kunnen achterhalen waar die twee poststukken zijn gebleven, ze zijn nog steeds niet boven water. Of zijn ze echt in de sloot gegooid. Wat zegt de verantwoordelijke postbesteller ervan? Weet zij meer?

Alle klachten die gemeld zijn door Venderbosch