Klacht: post niet aangekomen

op 26 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een boek opgestuurd op 29 -5-2017 dat reeds betaald was.
Dit is tot op heden nog niet aangekomen

Waar is dit boek gebleven????

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte meneer/mevrouw Meuwissen, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het erg vervelend dat het door uw verstuurde boek nog niet is aangekomen. Tenzij deze is verstuurd met Track&Trace-code kan ik helaas niet achterhalen waar deze nu is. Mijn excuses hiervoor. In ieder geval wil ik voor u een melding doorgeven, zodat hier in de toekomst beter op gelet kan worden. Kunt u daarvoor aangeven via welke brievenbus of PostNL-locatie u het poststuk hebt verstuurd? En wat is het huisnummer en de naam van de ontvanger? Als het boek met Track&Trace-code is verstuurd, zou ik deze graag ook ontvangen. Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Soldaat van orange

2 maanden geleden - Geachte heer/mevr, Het boek is verstuurd in de brievenbus bij het postagentschap in Nieuwstadt op maandag 29-5-2017 De naam van de ontvanger is Fam Levering Juliana van Stolbergstraat 68 1901CH Casticum Het boek is niet met de Track$Trace-code verstuurd Met vriendelijke groet, Mevr Meuwissen

Heeft op 26 juli 2017 om 14:43 geantwoord

Geachte mevrouw Meuwissen,

Bedankt voor het verstrekken van de aanvullende gegevens. Een enkele keer raakt post in het verwerkingsproces zoek. Bijvoorbeeld tijdens het sorteren door onze machines of bij het bezorgen. Bij ongeregistreerde zendingen, zoals bij uw poststuk, kunnen we niet achterhalen wat de oorzaak is van de vermissing. Deze poststukken kunnen we namelijk niet volgen. Bij aangetekende poststukken en pakketten is dit wel mogelijk.

Aan de hand van de postcode gaan we onderzoeken of het probleem vaker voorkomt Op deze manier kunnen we in de toekomst voorkomen dat dit gebeurt. Ook zal ik collega’s uit dat gebied informeren over uw vermiste poststukken. Mocht uw poststuk alsnog gevonden worden, dan bezorgen we deze uiteraard.

Daarnaast stuur ik u per post een navraag formulier op. Ik verzoek u deze zo volledig mogelijk in te vullen en retour te sturen. We hebben tenminste de titel, auteur, uitgever en ISBN nummer van het boek nodig. Aan de hand van de informatie die u verstrekt gaan we controleren of het boek bij ons gevonden voorwerpen terecht is gekomen. Binnen uiterlijk 4 weken nadat wij uw formulier retour hebben ontvangen, informeren wij u over de uitkomst.

Alle klachten die gemeld zijn door Soldaat van orange