Klacht: Post niet aangekomen

op 06 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Heb dinsdag een enveloppe met 3 sleutelhanger verzonden. De enveloppe is gewogen en er zat genoeg port op. Maar het is nu donderdag en de post is niet aangekomen op het adres in Beverwijk. Wil graag dat ze terecht komen en alsnog bij het gezin aankomt

Als de sleutelhangers zijn bezorgd op het adres waar ze heen gestuurd zijn.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Johnria344

5 maanden geleden - Hoop dat er wel wat meegedaan word want ze zijn wel betaald en kadootjes.h

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Terlouw, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het heel kwalijk om te vernemen dat deze envelop niet is aangekomen bij de geadresseerde. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt. Mijn excuses hiervoor. Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u inmiddels contact heeft gehad met onze klantenservice en dat hier een melding van is gemaakt. Is het poststuk uiteindelijk nog aangekomen of retour gekomen? Mocht dit niet het geval zijn kunt u aangeven of deze sleutelhanger goed te omschrijven zijn of zijn voorzien van een merk of serienummer? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Johnria344

4 maanden geleden - Na 2 weken is de enveloppe met de sleutelhangers alsnog bij de geadresseerde aangekomen

Heeft op 10 juli 2017 om 13:30 geantwoord

Geachte mevrouw Terlouw,

Heel erg bedankt voor uw reactie. Het spijt me dat het zo lang heeft geduurd, maar ik ben blij dat de sleutelhangers nog op de bestemming zijn aangekomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Johnria344