Klacht: post niet aangekomen

op 08 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 22-7 heb ik een envelop op de post gedaan met daarin munten (div oude centen en 1 oud dubbletje)) voor iemand.Deze is nooit aangekomen.
Deze is in de brievenbus op het Kernkwartier in Nuenen gepost en moest naar :
Cees D
Frankenthalerstraat
Naaldwijk

Hebben jullie hier een verklaring voor?

Arno Vos

Als de munten terecht zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 08 augustus 2016 om 12:41 geantwoord

Geachte meneer/mevrouw,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een brief met munten op de post heeft gedaan echter is dit poststuk nog niet bezorgd. Allereerst wil ik u namens PostNL mijn excuses aanbieden.

Een enkele keer raakt post in het verwerkingsproces zoek, bijvoorbeeld bij het sorteren door onze machines of bij het bezorgen. Bij ongeregistreerde zendingen, zoals bij uw poststuk, kunnen we helaas niet achterhalen wat de oorzaak is van de vermissing. Deze poststukken kunnen we namelijk niet volgen, zoals we dat bij aangetekende poststukken en pakketten wel kunnen.We zullen aan de hand van uw melding, die u heeft verstuurd via ons webformulier op 4-8-2016, op basis van de postcode van de geadresseerde onderzoeken of het probleem vaker voorkomt in hetzelfde gebied. Op deze manier gaan we ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Mochten wij uw poststuk toch nog vinden, dan zullen wij deze uiteraard bezorgen.

Hiermee hoop ik dat u voldoende bent geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door foxy2ehv