Klacht: Post na twee weken nog niet bezorgd

op 04 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Twee weken geleden is door mij een brief met formulieren tbv. uitkering lijfrente naar Nat. Ned. Levensverzekering te Den Haag in de PostNL brievenbus Jan Linders te Lent gedaan. Vandaag, 23 augustus 2018, heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice van Nat.Ned. en van de klantenservice kreeg ik de melding dat zij het poststuk nog niet hebben ontvangen. Ook kreeg ik van dezelfde klantenservice te horen dat zij vaker te maken hebben dat poststukken niet bezorgd worden.
Ik hoop hiermee een bijdrage te leveren dat u PostNL kan dwingen acties te ondernemen om de betrouwbaarheid van hun postbezorging te waarborgen. Anders ziet het ernaar uit dat ik en vele anderen de post niet meer door PostNL laten bezorgen, wat kan betekenen dat PostNL op den duur ter ziele zal gaan, hoe jammer wij dat vinden.

Ik zal tevreden zijn indien Nat. Ned. mij in de komende weken een bericht stuurt dat de post alsnog is afgeleverd, ondanks een vertraging van enkele weken.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heermevrouw Khoe, Bedankt voor uw bericht. Uit uw verhaal begrijp ik dat u post hebt verstuurd naar Nat. Ned. Levensverzekering in Den Haag, maar dit nog niet is aangekomen. Ik zou hier graag op willen reageren. Allereerst mijn excuses dat de poststukken nog niet zijn aangekomen. Ik zou hier graag een klacht voor willen indienen, zodat de desbetreffende afdeling gaat onderzoeken waar dit fout heeft kunnen gaan. Hiervoor heb ik nog wel een aantal vragen omtrent uw poststukken. Kunt u mij vertellen welke datum u de poststukken in de brievenbus heeft gedaan? Heeft u eerder poststukken naar deze ontvanger gestuurd? En kunt u mij tot slot de postcode en het huisnummer sturen van de ontvanger? Zodra ik de bovenstaande gegevens van u heb ontvangen, zal ik de klacht voor u uitzetten naar de desbetreffende afdeling. Nogmaals excuses voor de vertraging. Ik hoor graag van u. Met vriendelijk groet, PostNL

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 04 september 2018 om 12:48 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Khoe,

We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Heeft op 05 september 2018 om 11:05 geantwoord

De vraag van PostNL is overbodig, want ik heb de klacht en de gevraagde gegevens reeds doorgegeven aan de klantenservice van PostNL.
Ik ben niet mee eens met de manier waarop PostNL reageert met de mededeling dat de klacht is opgelost. Helemaal niet klantvriendelijk, zelfs beschamend. Ik ben dus helemaal niet tevreden.

Alle klachten die gemeld zijn door dkhoe