Klacht: Post met inhou twv 50 euro verkeerd bezorgd

op 08 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn post in een Bubbleplastic gevuld enveloppe met een horloge twv 50 euro is niet op de adres met postcode 5209VB aan MY Jewellery bezorgd maar aan de Ruwekampweg 4 5222AT terwijl mijn adres asn de achterkant stond opgeschreven as verzender. Dit gebeurde op 16 jan. en toen ik op Track n trace hebt gekeken was de enveloppe bijna op zijn bestemming nl.5200VB…Toen ik echter vandaag hoorde dat de horloge niet is aangekomen hebt ik gezien dat de track n trace deze ander adres opgeef als bezorg adres.
Vreemd! en wat nu? Het was een kado maar beschadigd, correct teruggestuurd volgens de opdracht…de horloge van 50 euro is zoek, mijn vriend diè hom mij kado gaf boos op mij en ik weet niet hoe verder.
Graag een antwoord aub.

Als de enveloppe met inhoud bij MY Jewellery terecht komt of bij mij zodat het alsog in behandeling genomen kan word zodat de geld teruggestort kan wordt via Bol.com (aan mijn vriend H.J.Laheij)die het aanvankelijk besteld hebt voor mij.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Olwage, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw zending niet is afgeleverd bij My Jewellery. Graag reageer ik op uw bericht. Zonder de track&trace code kan ik helaas niet de huidige status van uw zending controleren. Wilt u deze code nog toesturen? Verder is het me niet helemaal duidelijk aan welk adres de zending geadresseerd was. In uw bericht geeft u namelijk aan dat het poststuk niet op het adres met postcode 5209VB is bezorgd, echter in de afbeelding die u mee stuurt staat: My Jewellery, Antwoordnummer 10316, 5200 VB. Wilt u me laten weten wat het juiste adres is en eventueel het verzendbewijs meesturen in een afbeelding? In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Olwage, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 08 februari 2018 om 08:57 geantwoord

Geachte mevrouw Olwage,

Alle klachten die gemeld zijn door J.S.Olwage