Klacht: Post meerdere keren verkeerd bezorgd

RonaldDominique op 01 maart 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De postbezorger, bij ons, heeft nu voor de zoveelste keer de post verkeerd bezorgd. Ik heb nu voor de zoveelste keer post van iemand anders!!! Ook drukt hij de post niet door!!! Waardoor een deel buiten blijft hangen!!! Hij komt op zijn 3 wiel scooter de post bezorgen. En houd daarbij zijn helm op waardoor als hij wat laat vallen dat niet hoort!!! Ik heb post van straat moeten op pakken!!!
Ik vraag mij af? Omdat ik telkens post heb van mijn buren. Hoe vaak hebben mijn buren post van mij? Ik stop het zelf altijd bij de buren in de bus. Verschillende keren hebben wij de bank gevraagd om een rekening kopie te sturen omdat er dan een ontbreekt!!! Kan er eens met deze man gesproken worden???

Ben tevreden als dit probleem is opgelost!!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van briefpost. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Mijn excuses voor het feit dat u post van andere adressen ontvangt en de post regelmatig uit de brievenbus steekt en u zelf ook post mist. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u hierbij zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag nog de volgende informatie: - Op welke datum is dit voor het laatst voorgevallen? - Van welk adres heeft u foutief bezorgde post ontvangen? - Heeft u de bezorger herkent aan PostNL kleding of staat er op de post de melding PostNL port betaald of een streepjescode? Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Heeft op 01 maart 2021 om 08:59 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen en/of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

RonaldDominique

Heeft op 01 maart 2021 om 12:44 geantwoord

Geachte,
Mijn klacht was in eerste instantie, toen ik hem indiende, al voldoende om aan te tonen dat mijn klacht gegrond was. Als u nou aan iedereen extra info vraagt? Waar deze mensen helemaal geen zin in hebben!!! Want zij hebben al in eerste instantie aangegeven waarom zij een klacht hebben. Komen jullie er altijd mee weg!!! Een klacht is toch een klacht!!! Waarom extra info. Die info is allemaal aangegeven in de eerste keer dat de klacht wordt ingediend!!!
Dat de mensen tijd en moeite nemen om een klacht in te dienen zegt toch al voldoende??? Dat doen zij toch niet voor niets??? Dan is er toch wat aan de hand!!! Ga eens een keer met deze postbeamte praten?
Zeg tegen hem zoals aangegeven in mijn klacht!!!
1. Druk de post door!!!
2. Doe jou helm af als jij de post bezorgt. Zodat er post op de grond valt jij dat ook hoort!!! En jij het weer kan op pakken!!! Nu met zijn helm op hoort hij dat niet!!! Heb ik post van straat op moeten pakken!!!
3. Zet jou bril goed op, of koop een sterkere bril, want jij stopt de post in de brievenbussen!!!
Aan de man zelf mankeert niets. Maar hij moet meer met zijn werk betrokken zijn!!!
En dan jullie vragen aan mij.
Wanneer is dit voor het laatst gebeurt?
Waar slaat dat nou op?
Het gebeurt continu!!!
Anders klaag ik toch niet???
Pfffffffffffff

Alle klachten die gemeld zijn door RonaldDominique