Klacht: Post maand later bezorgd, daarom boete verhoogd

op 11 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 03-07-2018 heb ik een boete bekeuring gereden in Belgie, deze moest voor 13-08-2018 betaald zijn. Echter heb ik de brief pas op 29-08-2018 ontvangen met een excuusbrief dat de postbezorger zijn werk niet goed deed. Omdat ik de brief te laat heb ontvangen door toedoen van PostNl is de bekeuring inmiddels verhoogd. Hiervoor heb ik contact gehad met Safae van de consumentenmarkt klantenservice, die gaf aan niks voor mij te kunnen doen. PostNl verzuimt hun werk te doen en ik moet daarvoor opdraaien.

Als de extra kosten die in rekening zijn gebracht door toedoen van PostNl, ook door hun betaald word.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer El Baih, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik zegt u portokaart te hebben maar de brief is later pas bezorgd. Graag reageer ik op uw bericht. Kunt u mij de betaalcode van de brief eens sturen? Kijk ik graag wat ik voor u kan betekenen. Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 11 september 2018 om 08:45 geantwoord

Geachte heer El Baih,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Yassinekh