Klacht: Post ligt vast.in Amsterdam international mail centre

op 20 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Post moet naar alkmaar
Bewind Postbus 251 .1800 BG Alkmaar

Als het op het goede aderes komt
Bewind Postbus 251. 1800 BG Alkmaar

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 20 maart 2020 om 15:19 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket uit het buitenland nog niet afgeleverd is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u het pakket spoedig wilt ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

Op basis van uw Track en Trace-code heb ik de status gecontroleerd. Tot mijn spijt zie ik dat er vertraging is ontstaan in het sorteerproces. De precieze oorzaak hiervan kan ik niet achterhalen. Indien u de zending nog niet heeft ontvangen dan raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender. De verzender heeft een vervoersovereenkomst afgesloten met de verzendende postorganisatie in het land van verzending. Afhankelijk van de bijbehorende voorwaarden kan de afzender eventueel vanuit zijn of haar eigen postorganisatie een onderzoek laten instellen om de situatie te onderzoeken. U bent klant van de afzender en heeft met hem of haar een overeenkomst over de levering van uw zending. De verzender kan u een passende oplossing bieden als de levering van uw zending niet goed is verlopen. Mijn excuses voor alle overlast die u heeft ondervonden.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected] .lu