Klacht: Post ligt vast.in Amsterdam international mail centre

op 20 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Post moet naar alkmaar
Bewind Postbus 251 .1800 BG Alkmaar

Gewenste Oplossing:

Als het op het goede aderes komt
Bewind Postbus 251. 1800 BG Alkmaar

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 20 maart 2020 om 15:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket uit het buitenland nog niet afgeleverd is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u het pakket spoedig wilt ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

Op basis van uw Track en Trace-code heb ik de status gecontroleerd. Tot mijn spijt zie ik dat er vertraging is ontstaan in het sorteerproces. De precieze oorzaak hiervan kan ik niet achterhalen. Indien u de zending nog niet heeft ontvangen dan raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender. De verzender heeft een vervoersovereenkomst afgesloten met de verzendende postorganisatie in het land van verzending. Afhankelijk van de bijbehorende voorwaarden kan de afzender eventueel vanuit zijn of haar eigen postorganisatie een onderzoek laten instellen om de situatie te onderzoeken. U bent klant van de afzender en heeft met hem of haar een overeenkomst over de levering van uw zending. De verzender kan u een passende oplossing bieden als de levering van uw zending niet goed is verlopen. Mijn excuses voor alle overlast die u heeft ondervonden.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected] .lu