Klacht: Post ligt al meer dan een week in amsterdam international post centru

op 03 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakketnr. UM404275338US
Zou al op 19 sept. Zijn aangekomen in amsterdam.
Helaas tot op heden geen verder actie of informatie betreft het uitleveren ervan.
Zeer hinderlijk!

Graag informatie wanneer of dat het nog geleverd wordt.
Hebben vorige week al met een medewerker gechat maar die kon me ook niet verder helpen

Levering van het post stuk

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 03 oktober 2017 om 13:30 geantwoord

Geachte heer de Groot,

Hartelijk dank voor uw bericht. Ik vind het spijtig om te vernemen dat u nog geen nieuwe informatie over uw pakket heeft ontvangen.

Ik heb de code direct voor u gecontroleerd, maar deze levert momenteel nog geen resultaat op bij ons. Ik raad u zodoende aan contact op te nemen met de afzender voor meer duidelijkheid over deze zending. In de tussentijd kunt u via www.internationalparceltracking.com blijven controleren of er meer informatie bekend wordt.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Heeft op 03 oktober 2017 om 18:21 geantwoord

Wat een slechte oplossing!
1e jullie doen maar wat. Zie 2de
2e heel vriendelijk geleverd door een wild vreemde vrouw, deze was wel kundig genoeg om een geprint adres te lezen.
3e krijg je zelf ook post van een ander. . .

4e vind post nl steeds meer post Niet Leuk, ook wordt er aan gebeld en dan 1 2 3 weg .of bij 4 huizen aanbellen en kijken wie het eerste open doet.
Service en netheid van een bedrijf dat met waarborgen voor waarde of belangrijke post is een lachertje aan het worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Barend77