Klacht: post kwijtgeraakt bij PostNL

lindax85 op 26 oktober 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Volgens de PostNL app zou ik op 16 okt een envelop ontvangen met postzegelcode maar een week later nog niks ontvangen! Binnen 4 dagen zou deze bezorgt moeten worden, daarna weer klantenservice gebeld en word je afgescheept met: sorry we kunnen niks voor je doen!!!! Dat kunnen jullie wel, alleen kost het teveel moeite! Ik heb de bezorger gesproken en die zegt ook dat jullie wel degelijk mijn post kunnen traceren via de postzegel code! Ik eis dan ook dat jullie heel hard je best gaan doen om mijn envelop terug te vinden want dankzij jullie is mijn envelop kwijt!!!!!

Als PostNL eindelijk eens moeite doet om onderzoek te doen, mijn envelop te vinden en zo snel mogelijk bezorgt bij mij!! Binnen een week!!! Dat is makkelijk haalbaar! Postzegelcode! V3C ERC 71J

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 oktober 2020 om 16:02 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik snap inderdaad dat u graag deze post nog graag ontvangt. Helaas heeft de bezorger in dit geval geen gelijk gehad. Normale post met een postzegelcode kunnen wij niet volgen binnen ons proces. Alleen pakketten en aangetekende brieven met een Track Trace code kunnen wij volgen. Ik zie wel dat er al een melding van is gemaakt dat u dit poststuk mist. Intern is er gekeken of dit nog te achterhalen is, maar helaas hebben zij dit ook niet kunnen achterhalen.

PostNL Klantenservice

lindax85

Heeft op 27 oktober 2020 om 13:43 geantwoord

Dus jullie maken mijn post kwijt en ik heb dan maar gewoon pech? Ik wil dat jullie er ALLES aan doen om alsnog mijn post te vinden en te bezorgen! Dit is tenslotte jullie fout waar ik de dupe van ben!!!!! Ik stel jullie aansprakelijk hiervoor!!!!!! Brief volgt! Ik laat het hier niet bij zitten!

Alle klachten die gemeld zijn door lindax85