Klacht: post kwijt cq niet ontvangen

op 05 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

post staat op afgeverd bij buren, navraag leert daT BUREN NIETS ONTVANGEN HEBBEN, heb geen bericht ontvangen of kaartje daarnaast heb ik niet gevraagd of ze het bij buren kunnen afleveren
andere pakket staat ergens??
tracknr
3skaba842167908
3skaba422009530

als ik postpakketten heb

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 05 oktober 2017 om 15:51 geantwoord

Geacht heer, mevrouw Berg,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat u deze pakketten niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor.

Ik heb gekeken naar 3skaba422009530 en ik zie dat dit pakket retour is gezonden naar de afzender. De reden van retour zal op het pakket zelf vermeld staan. Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzender. Mocht die het pakket nog niet retour hebben ontvangen dan kan de afzender contact met ons opnemen om een onderzoek in te laten stellen.

Ik vind het kwalijk dat u omtrent het andere pakket geen kennisgeving heeft ontvangen en dat het pakket niet aanwezig is op het huisnummer (41) dat in track en trace staat vermeld. Ik heb een melding gemaakt van het feit dat er geen bericht is achterlaten. U zult hier geen bericht meer over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en dit zal dit bespreken met de betreffende medewerker. Verder onderzoek is niet mogelijk omdat er voor dit pakket niet getekend hoeft te worden. Ik hoop dat u het pakket inmiddels toch nog heeft ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender voor een oplossing.

Heeft op 05 oktober 2017 om 16:37 geantwoord

Hallo ,in geval van 3skaba422009530 denk ik niet dat het pakketje terug naar de afzender kan worden verstuurd want ze hebben haar adres niet, zij heeft het betaald en afgegeven op het postkantoor,en hoefde dus geen gegevens op te geven het.Retouradres POSTBUS 99054 2500 NA 'S-GRAVENHAGE daar zal het pakket ergens rondzwerven

het geval 3skaba842167908 is natuurlijk belachelijk de chauffeur heeft een naam van iemand die de spullen in ontvangst neemt.dit moet bekent zijn bij postnl, wat zou ik aan de afzender moeten vragen voor oplossing deze geeft aan dat het verstuurd is en dat blijkt ook uit de trackcode die hij heeft gehad, dus die oplossing die u adviseert is negatief.of denkt u dat de afzender mij geld gaat teruggeven??ik wil de naam vd persoon hebben met handtekening oid zodat m,n pakket boven komt

Alle klachten die gemeld zijn door bergje01