Klacht: Post komt vaker nooit aan!!

op 05 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

In het verleden maar ook onlangs zijn er brieven of kaarten niet aangekomen.
Zelf denk ik dat de post op een ander adres met ongeveer dezelfde postcode wordt afgegeven en deze mensen sturen het dan niet door.
Een condoleancekaart is nu weer niet bezorgd en dat is heel vervelend.
Toevallig kwam ik gisteren vrienden uit Geertruidenberg tegen die ons een condoleance hadden gestuurd. Nooit aangekomen dus!!!!!!
Ik heb al eerder aangegeven dat post niet is aangekomen en dat moet echt ophouden.

Als de post allemaal aankomt!!!!!!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte meneer Goes, Uit uw bericht begrijp ik dat u zowel in het verleden als onlangs briefpost niet heeft ontvangen. Dit is erg vervelend, zeker omdat het dit maal en condoleance kaart betreft. Allereerst wil ik dan ook mijn excuses aanbieden voor dit ongemak. Ik ga hier een nieuwe klacht voor aanmaken, zodat wij deze kunnen opnemen met de bezorger. Graag hoor ik nog van u hoeveel poststukken u (vermoedelijk) mist en ook ontvang ik graag het adres van de afzender van de condoleance kaart. In afwachting van uw antwoord verblijf ik. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte meneer Goes, Onlangs hebben wij u via deze website om meer informatie gevraagd. Wij hebben tot op heden helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Graag ontvangen wij van u alsnog de benodigde informatie, zodat wij uw melding kunnen afhandelen. Mocht u deze informatie niet tijdig aanleveren, dan wordt uw melding over enkele dagen als afgehandeld beschouwd. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 09 juni 2016 om 10:43 geantwoord

Geachte meneer Goes,

Onlangs hebben wij u via deze website om meer informatie gevraagd. Wij hebben tot op heden helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.

Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Goesstan@gmail.com